Συχνές ερωτήσεις / ΣΤΕΓΗ
menu

Συχνές ερωτήσεις

Πόσο διαρκεί η εγγραφή μου στους Φίλους της Στέγης;
Πώς επικοινωνώ με το γραφείο/ταμείο εξυπηρέτησης Φίλων;
Σε τι μου χρησιμεύει η προσωπική κάρτα μέλους που έλαβα με την εγγραφή μου;



Πόσο διαρκεί η εγγραφή μου στους Φίλους της Στέγης;
Για πάντα (ή όσο επιθυμώ εγώ).

Η εγγραφή μου ξεκινάει με την αγορά των πρώτων προνομιακών 4ων ανοιχτών εισιτηρίων και δεν λήγει ποτέ.
Δεν χρειάζεται ούτε ανανέωση εγγραφής, ούτε συχνή χρήση για να παραμένει ενεργή.
Μπορώ να χρησιμοποιώ τα προνόμιά μου όσο συχνά ή αραιά θέλω κι εξακολουθώ να τα δικαιούμαι σε κάθε περίπτωση.
Εάν θελήσω να διαγραφώ από τους Φίλους της Στέγης στέλνω ένα email με το αίτημά μου και απλά απενεργοποιείται η εγγραφή μου.

(Σημείωση: Από τις 8 Νοεμβρίου 2011 που ξεκίνησε το σχήμα των Φίλων της Στέγης, έχουν εγγραφεί πάνω από 4.300 άτομα και δεν έχει στείλει αίτημα διαγραφής ούτε ένα.
Σας ευχαριστούμε Φίλοι μας.)



Πώς επικοινωνώ με το γραφείο/ταμείο εξυπηρέτησης Φίλων;
Είτε τηλεφωνικά στο 2130178200 (καθημερινά 09:00 - 20:00), είτε με email στα friends@sgt.gr & friendsboxoffice@sgt.gr, είτε με την φυσική μου παρουσία στο ταμείο των Φίλων (κτίριο Στέγης, 1ος όροφος, καθημερινά 09:00 - 21:00)



Σε τι μου χρησιμεύει η προσωπική κάρτα μέλους που έλαβα με την εγγραφή μου;
Η κάρτα αναγράφει στο πίσω μέρος το ονοματεπώνυμό μου και τον προσωπικό μου κωδικό μέλους που είναι μοναδικός.
Αυτός ο κωδικός μου χρειάζεται όταν καλώ στη γραμμή Φίλων για την ταυτοποίηση ή όταν στέλνω τη συμμετοχή μου για να έχω επιπλέον πρόσβαση σε προνόμια, όπως πχ: συμμετοχή σε ανοιχτές πρόβες, σε εκδηλώσεις μόνο για Φίλους, για προκράτηση δελτίων εισόδου στις δωρεάν παραγωγές της Στέγης κ.ά.
Η κάρτα δεν χρειάζεται όταν αγοράζω εισιτήρια μέσα από το ηλεκτρονικό μου προφίλ Φίλου.
Εκεί συνδέομαι με το username & password που έβαλα την πρώτη φορά που συνδέθηκα.
Για να συνδεθώ στο προφίλ μου, πατάω εδώ