Πρότζεκτ “UNIFORM” του MACHINE-A για τη Στέγη / ΣΤΕΓΗ
menu

Πρότζεκτ “UNIFORM” του MACHINE-A για τη Στέγη

“Don’t be shy”: O πολιτισμός συναντά την μόδα

26 Απρ 2017
Δείτε το βίντεο και ανακαλύψτε πρώτοι το πρότζεκτ "UNIFORM" της Στέγης.
H Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση ανέθεσε στον Σταύρο Καρέλη, ιδρυτή και Buying Director του καταστήματος MACHINE-A στο Λονδίνο και Buying Director της διαδικτυακής πλατφόρμας SHOWstudio, να επιμεληθεί το πρότζεκτ “UNIFORM” για το σχεδιασμό της επίσημης ενδυμασίας του προσωπικού της Στέγης.

Έπειτα από την υποβολή εξαιρετικών προτάσεων από πολλά υποσχόμενους, ταλαντούχους και ανερχόμενους σχεδιαστές, η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση, μαζί με τον Σταύρο Καρέλη επέλεξαν αυτήν του DELADA: ενός νέου brand που έχει την έδρα του στη Βρετανία και πρεσβεύει το ίδιο ήθος και τις αρχές που προασπίζεται η Στέγη.

Παράλληλα, τα καταξιωμένα brands Raf Simons x Adidas και Maison Margiela παρείχαν τα ανδρικά και γυναικεία παπούτσια για τις ανάγκες του πρότζεκτ. Ως εκ τούτου, η ενδυματολογική αισθητική του “UNIFORM” αντικατοπτρίζει τις σημερινές τάσεις της μόδας.

UNIFORM”: Η ταινία
Στο πλαίσιο τoυ πρότζεκτ “UNIFORM” δημιουργήθηκε επίσης μια ταινία μόδας μικρού μήκους, που σκηνοθετήθηκε από τον καταξιωμένο Έλληνα φωτογράφο Χρήστο Σαρρή, γυρίστηκε στoυς εσωτερικούς χώρους της Στέγης και στην οποία συμμετέχουν o Alex Komarovich ­–το πρόσωπο του DELADA brand και της διαφημιστικής καμπάνιας του οίκου Burberry–, ο ανερχόμενος Έλληνας ηθοποιός Μιχάλης Σαράντης και ο ταλαντούχος skater Μιχάλης Βασιλάκης.  

Η ταινία εξυμνεί τη νεανική κουλτούρα και καλεί σε έναν ανοιχτό διάλογο όσους τολμούν να μιλήσουν χωρίς περιστροφές (Don't be shy) – ένα μήνυμα που προωθεί και προασπίζεται με συνέπεια η Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση Αφροδίτη Παναγιωτάκου, διευρύνοντας διαρκώς τα όρια μεταξύ τέχνης και κοινωνίας και δημιουργώντας μια διεθνή κοινότητα ανταλλαγής ιδεών που εμπνέει τη νεότερη γενιά. «Ο καταλύτης είναι μια ουσία που επιταχύνει μια χημική αντίδραση. Σε μια συνεργασία, οι σημαντικότεροι καταλύτες είναι οι άνθρωποι και οι ιδέες. Η ιδέα σε αυτό το πρότζεκτ ήταν να προσδώσουμε στην οπτική μας γλώσσα ένα στοιχείο που θα μας βοηθούσε να επικοινωνήσουμε τις παραγωγές μας αλλά και να πούμε μια ιστορία για το ποιοι είμαστε και πώς εντασσόμαστε στο σύγχρονο περιβάλλον της Αθήνας. Για το κοινό, η Στέγη δεν είναι απλώς ένα κτίριο το οποίο οι θεατές το επισκέπτονται για να απολαύσουν μια παράσταση. Συνεπώς, θέλουμε να προσφέρουμε εμπειρίες τόσο πριν όσο και μετά από την κάθε εκδήλωση…»