Bubble Jam | Daniel Wetzel (Rimini Protokoll) / ΣΤΕΓΗ
menu

Bubble Jam

Daniel Wetzel (Rimini Protokoll)

24 ΝΟΕ 2018 – 21 ΑΠΡ 2019

Απογευματινές παραστάσεις για το κοινό:
Σάββατο & Κυριακή | 19:00
&
Πρωινές παραστάσεις για σχολεία:
Πέμπτη & Παρασκευή | 11:00
 
5ος όροφος - Εργαστήριο Εφηβικού Θεάτρου
Για εφήβους 13+
Το “Bubble Jam” οδηγεί μια ομάδα σε ένα πείραμα με τον εαυτό της. Η σκηνή είναι online. Τα πρόσωπα του έργου δεν βρίσκονται εδώ, αλλά στις οθόνες μας. Στέλνουν μηνύματα. Οι θεατές τούς ακολουθούν. Ενίοτε απαντούν, μέσω smartphones. Ποιος βρίσκεται στην άλλη άκρη; Ποιοι, τελικά, είμαστε όλοι εμείς μέσα στο διαδίκτυο;
Έναρξη προπώλησης Φίλων: 29 ΟΚΤ 2018, 12:00
Έναρξη γενικής προπώλησης: 5 ΝΟΕ 2018, 12:00

Κανονικό: 12 €
Μειωμένο, Φίλος, Παρέα 5-9 άτομα: 10 €
Παρέα 10+ άτομα: 9 €
Κάτοικος Γειτονιάς: 7 €
ΑμεΑ, Ανεργίας: 5 € | Συνοδός ΑμεA: 10 €

Ομαδικές κρατήσεις στο groupsales@sgt.gr
«Ποιος βρίσκεται στην άλλη άκρη του Internet και τι διαδραματίζεται όταν επικοινωνούμε μαζί του online;» Θέτοντας αυτήν την ερώτηση, ο Daniel Wetzel, ιδρυτικό μέλος της διεθνώς καταξιωμένης ομάδας Rimini Protokoll, στήνει μια παράσταση για τους συνομηλίκους του YouTube, για εκείνους που χρησιμοποιούν το Messenger, το Viber και το WhatsApp, για την πρώτη γενιά ιθαγενών του διαδικτύου. 

Όπως συμβαίνει συνήθως στο θέατρο, συναντιόμαστε όλοι στον ίδιο χώρο. Η σκηνή, όμως, εδώ έχει μετατραπεί σε κώδικα. Το “Bubble Jam”, διαδραστικό παιχνίδι και πείραμα με τον εαυτό μας, μας καλεί να λειτουργήσουμε ως μέλη ενός cloud που αναζητά τα όριά του. Πώς λαμβάνονται οι κοινές αποφάσεις; Τι συμβαίνει όταν οι αλγόριθμοι μπαίνουν στη μέση; Ποιοι ή τι, τέλος πάντως, είναι εκείνα στα οποία κάνουμε “like” και “follow”; Ποιοι, τελικά, είμαστε όλοι εμείς και τι ακριβώς κάνουμε εδώ πέρα;

συντελεστές

Σύλληψη και Σκηνοθεσία: Daniel Wetzel
Συγγραφή: Daniel Wetzel, Γιώργος Παναγιωτάκης, Νικόλας Χανακούλας
Χώρος: Διδώ Γκόγκου
Φωτισμοί: Guy Στεφάνου
Σχεδιασμός και υλοποίηση του συστήματος λογισμικού: Δημήτρης Τράκας (ViRA)
Γραφικά: Δημήτρης Τράκας, Ρένια Παπαθανασίου (ViRA)
Σχεδιασμός και προγραμματισμός ήχου: Λάμπρος Πηγούνης
Επεξεργασία κειμένου: Ανδρέας Γ. Ανδρέου, Κωστής Καπιδάκης
Συντονισμός έργου: Νίκος Βογιατζής
Εκπαιδευόμενη: Kristin Brechler
Βοηθός σχεδιασμού χώρου: Ηλιάνα Καλαδάμη
Βοηθός ηχητικού σχεδιασμού: Στέφανος Συμινελάκης
Σύμβουλος-ψυχολόγος: Φλωρεντία Μπακομήτρου
Διεύθυνση παραγωγής: Juliane Männel (Rimini Protokoll), Γιαλένα Κλειδαρά (Apparat Athen)
Τεχνική διεύθυνση (Rimini Protokoll): Martin Schwemin
 
Στον κώδικα: Ανδρέας Γ. Ανδρέου, Δημήτρης Τράκας
Στο πλήθος: Κωστής Καπιδάκης, Νικόλας Χανακούλας
 
Ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξη τις/τους: Barbara Ehnes, Sebastian Drews, Jean Peters, Zoi Wetzel, Δάφνη Αηδόνη, Μαίρη Βογιατζάκη, Δημήτρης Καλακίδης, Μαριλένα Κατρανίδου, Ελένη Κολοβού, Αριάννα Κοντοπάνου, Δημήτρης Λιανός, Αλεξάνδρα Μπουσίου, Αιμιλία Παναγιωτάκη, Βικτώρια Παναγιωτάκη, Ηλίας Πανταζής, Μιχάλης Παπαντωνόπουλος, Νατάσα Τσιντικίδη, Μάρθα Φωκά
 
Παραγωγή: Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση και Rimini Apparat
Συμπαραγωγή: The Cultural Schoolbag Norway / DKS Asker (Asker municipality)
 
Στην παράσταση γίνεται χρήση τεχνολογίας και στοιχεία που έχει αναπτυχθεί για το πρότζεκτ των Rimini Protokoll, “Dreaming Collectives. Tapping Sheep”, γραμμένο από τον Daniel Wetzel και την Ιωάννα Βαλσαμίδου.

διαβάστε περισσότερα

Γνώριμος στο κοινό της Στέγης από προηγούμενες συνεργασίες του, ο Ντάνιελ Βέτσελ (γενν. 1969) είναι ιδρυτικό μέλος της πρωτοποριακής ευρωπαϊκής ομάδας Rimini Protokoll (2002), η οποία συχνά δημιουργεί ρηξικέλευθα πρότζεκτ όχι με ηθοποιούς, αλλά με «ειδικούς» επί του εκάστοτε θέματος.

Είναι η τέταρτη φορά που οι Rimini Protokoll συνεργάζονται με τη Στέγη, παρουσιάζοντας δουλειά τους στην Αθήνα. 

Η αμέσως προηγούμενη δουλειά του Ντάνιελ Βέτσελ στη Στέγη ήταν το “Evros Walk Water 1 & 2”, μια εγκατάσταση βασισμένη στις αφηγήσεις και τους αυτοσχεδιασμούς ασυνόδευτων ανήλικων μεταναστών, όπου το κοινό συμμετείχε ενεργά: λαμβάνοντας οδηγίες από ακουστικά, επανεκτελούσε το μουσικό έργο “Water Walk” του John Cage. 

Ο Ντάνιελ Βέτσελ συμμετείχε επίσης στο “X Apartments Athens“ (2015), την περιπατητική site-specific περφόρμανς που δόθηκε εκτός Στέγης, σε διαμερίσματα και σπίτια στο κέντρο της Αθήνας, στο πλαίσιο του Fast Forward Festival 2. Παρουσίασε το έργο «Οδός Λήθης 7», στο οποίο δύο δίδυμες αδερφές έπαιζαν πιάνο στο ημιτελές διαμέρισμά τους που δεν κατάφεραν ποτέ να κατοικήσουν. 

Στις παραστάσεις που έχουν παρουσιαστεί στην Ελλάδα, οι Rimini Protokoll έχουν κατά καιρούς ανεβάσει στη σκηνή τους εξής «ειδικούς»: Ξεναγούς και φύλακες ελληνικών αρχαιολογικών χώρων («Hot spots ή Ήμουν εδώ», θέατρο Θησείον, 2004)· Ινδούς τηλεφωνητές (“Calcutta in a box”, Bios, 2009)· απολυμένους μουεζίνηδες του Καΐρου (“Radio Muezin”, Πειραιώς 260, Φεστιβάλ Αθηνών 2009)· 103 οικοδόμους, ζωγράφους, αντιρρησίες συνείδησης, πολιτικούς και οικονομικούς πρόσφυγες, ακτιβιστές και δικηγόρους, που συνιστούν τους σύγχρονους «Προμηθείς» της Ελλάδας, εκτιθέμενους –εν είδει στατιστικού γραφήματος– στη σκηνή του Ηρωδείου («Ο Προμηθέας στην Αθήνα», Φεστιβάλ Αθηνών 2011)· 20 ανθρώπους που η ζωή τους διαμορφώνεται από το παγκόσμιο εμπόριο όπλων (“Situation Rooms”, Fast Forward Festival 1, Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, 2014)· ειδικούς στο διεθνές δίκαιο και τα ανθρώπινα δικαιώματα, έναν συντηρητή παλιών χειρογράφων, έναν εκ γενετής τυφλό μουσικό παραγωγό, έναν Ισραηλινό δικηγόρο και έναν Τούρκο hip-hop / metalcore καλλιτέχνη και εθνολόγο («Adolf Hitler: Ο Αγών μου, τόμοι Ι & ΙΙ», Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, 2016).

Και αυτή τη φορά, στη σκηνή θα βρίσκονται μόνο οι ίδιοι οι θεατές.

χορηγίες / συνεργασίες

Συμπαραγωγή

Χορηγός μετακινήσεων

Χορηγός φιλοξενίας

Επίσημος ιατρικός υποστηρικτής

Με την υποστήριξη